დავით სიმონია ქართულ-სომხურ სამართლებრივ ფორუმში მონაწილეობს

2024 წლის 11-12 აპრილს ერევანში გამართულ მე-5 სომხურ-ქართულ სამართლებრივ ფორუმში ქართულ დელეგაციასთან ერთად იურიდიული დახმარების სამსახურის დირექტორი – დავით სიმონია იღებდა მონაწილეობას.

დავით სიმონიამ დამსწრე საზოგადოებას გაუზიარა იურიდიული დახმარების სამსახურის საქმიანობის შესახებ დეტალური ინფორმაცია. განსაკუთრებული დაინტერესება გამოიწვია სამსახურში დანერგილმა ინოვაციურმა ციფრულმა პროგრამებმა, როგორიცაა იურიდიული საქმისწარმოების მართვის საინფორმაციო სისტემა (Case Bank), მობილური აპლიკაცია (Las Georgia) და ასევე ხელოვნური ინტელექტი, რომელიც გამოიყენება კონსულტაციების გაწევისას. 

 მხარეები შეთანხმდნენ, რომ საქართველოს იურიდიული დახმარების სამსახური აქტიურად დაეხმარება სომხურ მხარეს ზემოაღნიშნული საკითხების დანერგვასა და განხორციელებაში.

2024 წლის 11-12 აპრილს ერევანში გამართულ მე-5 სომხურ-ქართულ სამართლებრივ ფორუმში ქართულ დელეგაციასთან ერთად იურიდიული დახმარების სამსახურის დირექტორი – დავით სიმონია იღებდა მონაწილეობას.

დავით სიმონიამ დამსწრე საზოგადოებას გაუზიარა იურიდიული დახმარების სამსახურის საქმიანობის შესახებ დეტალური ინფორმაცია. განსაკუთრებული დაინტერესება გამოიწვია სამსახურში დანერგილმა ინოვაციურმა ციფრულმა პროგრამებმა, როგორიცაა იურიდიული საქმისწარმოების მართვის საინფორმაციო სისტემა (Case Bank), მობილური აპლიკაცია (Las Georgia) და ასევე ხელოვნური ინტელექტი, რომელიც გამოიყენება კონსულტაციების გაწევისას. 

 მხარეები შეთანხმდნენ, რომ საქართველოს იურიდიული დახმარების სამსახური აქტიურად დაეხმარება სომხურ მხარეს ზემოაღნიშნული საკითხების დანერგვასა და განხორციელებაში.

2024 წლის 11-12 აპრილს ერევანში გამართულ მე-5 სომხურ-ქართულ სამართლებრივ ფორუმში ქართულ დელეგაციასთან ერთად იურიდიული დახმარების სამსახურის დირექტორი – დავით სიმონია იღებდა მონაწილეობას.

დავით სიმონიამ დამსწრე საზოგადოებას გაუზიარა იურიდიული დახმარების სამსახურის საქმიანობის შესახებ დეტალური ინფორმაცია. განსაკუთრებული დაინტერესება გამოიწვია სამსახურში დანერგილმა ინოვაციურმა ციფრულმა პროგრამებმა, როგორიცაა იურიდიული საქმისწარმოების მართვის საინფორმაციო სისტემა (Case Bank), მობილური აპლიკაცია (Las Georgia) და ასევე ხელოვნური ინტელექტი, რომელიც გამოიყენება კონსულტაციების გაწევისას. 

 მხარეები შეთანხმდნენ, რომ საქართველოს იურიდიული დახმარების სამსახური აქტიურად დაეხმარება სომხურ მხარეს ზემოაღნიშნული საკითხების დანერგვასა და განხორციელებაში.

Previous ქუთაისის სკოლა “იმედში” პარალეგალებთან ერთად შეხვედრა ჩატარდა

სოც.ქსელები

აღმაშენებლის N140ა, თბილისი, საქართველო

საიდენტიფიკაციო კოდი:

204534058

იურიდიული დახმარება

საინფორმაციო რესურსები

legalaid.ge